Sunday 27 November 2011

Bila Suha Memegang Pena

Assalamualaikum


Ini belog kedua saya selepas suhasimplelife.blogspot.com..idea untuk menghasilkan blog ini tercetus selepas saya memikirkan tentang minat saya pada penulisan..saya hanya ingin berkongsi tetapi bukan bermaksud apa yang saya kongsikan ini akan menghiburkan anda..saya tidak mahir menulis tapi saya mahu mencuba untuk menulis..mahu saja saya panjangkan segala penulisan ke syarikat-syarikat penerbitan tapi saya tahu itu hanya angan-angan kosong..jadi,inilah medannya saya mengeluarkan penulisan saya..bukan yang terbaik kerana saya bahru sahaja belajar untuk bertatih..namun jika ada yang membaca dan meninggalkan komen, maka terima kasih untuk itu..


::bicara suha::

3 comments:

Aisy Nasiha said...

wah,tak sangka saya jd follower no 2 ( eh ke kira no 1)..
Insya Allah, kalau rajin bt sesuatu tentu akan dpt hasil yg baik.. semoga blog kedua ni akan berjaya..

Eera Shera said...

blog ni kirenye suci la ek..hehe

M Fizan said...

jangan risau kak.. saya akan komen penulisan akak ^_^